Kuorolaiseksi

Liity Kilven Kuoroon!

Kilven Kuoron jäsenenä saat

• laulaa monipuolista ohjelmistoa:  vanhaa musiikkia, kuoromusiikin klassikoita ja unohdettuja helmiä sekä nykymusiikin uutuuksia – sakraalista sekulaarin kautta rytmimusiikkiin!
  • osallistua mielenkiintoisiin ja kaavoihin kangistumattomiin projekteihin
  • esiintyä hienoissa ja tunnelmallisissa tiloissa
  • matkustaa kuoron kanssa kotimaassa ja ulkomailla
  • käyttöösi sähköisen sovelluksen, jonka avulla voit harjoitella stemmojasi itsenäisesti ilman instrumentteja
  • kehittyä laulajana ja oppia musiikkiin eläytymistä
  • harjoitella tavoitteellisesti hyvässä seurassa
  • viihtyä yhteisissä illanvietoissa, laulaa, nauraa ja iloita!

Odotamme, että

• käyt harjoituksissa. KK treenaa tiistai-iltaisin Alppilan kirkolla (Kotkankatu 2) klo 18–21. Normitreenien lisäksi järjestämme laululeirejä sekä syys- että kevätkaudella. Syysleiri ajoittuu pääsääntöisesti lokakuun ensimmäiseen viikonloppuun.
  • osallistut kuoron esiintymisiin ja konsertteihin
  • kannat vastuusi stemmasi laulajana
  • osallistut myös kuoron käytännön pyörittämiseen. Hallitus on toki päävastuussa, mutta jokaisen kuorolaisen panosta tarvitaan erilaisissa tehtävissä.

Koelaulussa

• lauletaan vapaavalintainen säestyksetön kappale
  • testataan sävelkorva, ääniala ja prima vista -laulu

Etsimme tällä hetkellä riveihimme ensisijaisesti miesääniä, aivan erityisesti baritoneja ja bassoja. Myös muiden stemmojen laulajat ovat tervetulleita koelauluun.

Ilmoittaudu koelauluun ottamalla yhteyttä kuoromme johtajaan: hanna.remes(at)evl.fi

Täytä ja tulosta lomake ja ota mukaan koelauluun!